Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bugrun - Mantorp Park `08

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bugrun - Mantorp Park `08

    Noen som bruker å reise til Mantorp på Bugrun her inne??
    Jeg er der hvert år... hadde vært skøy å fått hengt på flere i kolonnekjøring nedover.
    Treffet kan anbefales på det sterkeste!! Treffdato i år er 6-7-8 juni.
    Se hjemmesiden deres for mer info: www.bugrun.com
    Reinhardt

  • #2
    Jeg skal
    Og jeg vet det er mange i VW-Audi club Norwegen som skal kjøre i kolonne nedover..Er du medlem der ? Er et eget forum for medlemmene i klubben, hvor det er en egen tråd angående det

    Comment


    • #3
      Jeg er i utgangspunktet medlem... eller *kremt* brukte å være. Har ikke somla meg til å betale i år hehe.
      Jeg har kjørt i kolonne med en del luftkjølt hvert år, fra Folkevognklubben Cool Cruisers, Oslo VW Club og VW Auto Club Mjøsa + en del som kommer fra Bergen.
      Vi har brukt å stoppe på Svinesund (grensa til Sverige) og på Torp for å shoppe mat og alkohyler...
      Reinhardt

      Comment


      • #4
        jeg skal nedover i år igjen... 3 året her nå... ta med kjerring og masse alkohol og seff godt humør.. like morro hver gang
        Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
        Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

        Comment


        • #5
          Alt for mye vannavkjøling på bugrun nå for tiden. Det var andre boller på 90-tallet, da vi var der hvert år
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • #6
            Tenker jeg drar ned med Bob

            Comment

            Working...
            X